چه استانداردهایی برای محصولات ارگانیک وجود دارد؟

نهاد کشاورزی ارگانیک بین الملل (IFOAM) استاندارهای اصلی محصولات ارگانیک را برای تجارت بین المللی تعیین کرده است. تأسیس این سازمان به سال 1979 باز می گیرد و نخستین فعالیت های آن در اروپا بوده است. هدف اصلی این سازمان ایجاد علامت ارگانیک جهانی جهت شناسایی محصولات با کیفیت و مطمئن بدور از اعمال نظرهای اتحادیه های منطقه است.
برخی از مهمترین انجمن های ارائه دهنده گواهی ارگانیک عبارتند از:

استاندارد ارگانیک اتحادیه اروپا (ECARD)  

استاندارد محصولات ارگانیک آلمان (BCS)  

انجمن کشاورزی ایالات متحده آمریکا (NOP)  

انجمن تولیدات و تولیدکنندگان ارگانیک برزیل  

انجمن حرفه ای محصولات ارگانیک و زیست محیطی طبیعی فرانسه 

در ایران نیز استاندارد های زیر شناخته شده هستند:

انجمن ارگانیک ایران (IOA)  

استاندارد ارگانیک ملی ایران 

گواهی محصولات ارگانیک شرکت بازرسی بیوسان گواه 

گواهی محصولات ارگانیک شرکت بازرسی پارس گواه 

نحوه سفارش کالا در لایف پرو چگونه است؟

پس از انتخاب محصول یا محصولات مورد نیاز خود، با کلیک بر روی "افزودن به سبد خرید" کالای شما انتخاب می شود. سپس با کلیک روی سبد خرید (گوشه سمت چپ بالای سایت) می توانید وارد صفحه نهایی سازی خرید خود بروید. در آنجا با کامل کردن صحیح و دقیق اطلاعات مورد نیاز در فرم سفارش، روی "تسویه حساب" کلیک نمایید. در این مرحله با تعیین نوع ارسال و شیوه پرداخت، در نهایت سفارش شما ثبت شده و یک پیام تأیید سفارش برای شما ارسال می شود. سپس همکاران ما برای تکمیل فرآیند ارسال، اطمینان از خرید و پاسخگویی به سوالات احتمالی شما تماس خواهند گرفت.

روش های پرداخت در لایف پرو چگونه است؟

به منظور تأمین رفاه هر چه بیشتر مشتریان، لایف پرو کلیه راه ها و روش های ممکن پرداخت را برای مشتریان خود فراهم نموده است:

1- پرداخت آنلاین (پرداخت از طریق درگاه بانکی)

2- واریز به حساب بانکی

3- کارت به کارت

4- پرداخت در محل ویژه مشتریان ساکن شهر تهران (به صورت نقدی یا از طریق کارت بانکی)

توجه: در مواردی که ارسال کالا از طریق شرکت پست یا شرکت های حمل و نقلی معتبر انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش به طور صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی و همچنین ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه اینترنتی مسئولیتی در قبال تأخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. با این وجود به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه کالا را تا سقف ممکن بیمه می نماید (در صورتی که شرکت مربوطه بیمه ارسال داشته باشد) تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد. لذا در صورتی که مشکلی برای کالا به وجود آید، فروشگاه در راستای اهداف مشتری مدارانه خود، پیگیری های لازم را برای رضایت مشتریان انجام خواهد داد با این توضیح که پرداخت کننده خسارت، باربری مربوطه می باشد.

هزینه های تحویل کالا به چه صورتی است؟

با در نظر گرفتن این موضوع که هزینه های حمل و نقل کالا و ارسال کالا از مبدأ به محل مشتری به طور عادی بر عهده مشتریان محترم می باشد، کلیه فاکتورهایی که بالاتر از 200000 تومان باشد به صورت رایگان ارسال شده و هزینه های پیک آن بر عهده لایف پرو می باشد. مشتریان محترم برای فاکتورهایی کمتر از این مقدار، مبلغ 10000 تومان به عنوان هزینه پیک متحمل خواهند شد.

در چه صورتی می توان کالای خریداری شده را عودت داد؟

1- کالای خریداری شده، ایراد فنی داشته باشد. 

2- کالای خریداری شده، از نظر مشخصات با اطلاعات سایت تضاد داشته باشد.

3- کالای خریداری شده، مشکل ظاهری (فیزیکی) داشته باشد.

توضیحات بیشتر در قسمت شرایط و قوانین موجود می باشد.

کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.