شرایط و قوانین لایف پرو

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی لایف پرو؛ استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین است. لذا تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

ایجاب و قبول سفارش

امکان ثبت سفارش و خرید اینترنتی در این سایت در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد (24*7). کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در فروشگاه محصولات ارگانیک لایف پرو ثبت شده و با ارسال پیام، مشتری از وضعیت لحظه ای سفارش خود آگاهی می یابد. لایف پرو در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی در لایف پرو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای لایف پرو محفوظ بوده و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

کاربران محترم دقت کنند که می بایست هنگام ثبت سفارش کالاهای خود، فرم مشخصات را به طور صحیح و کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، موارد پیگیری سفارش خریدار با مشکل مواجه خواهد شد. حق جلوگیری از فروش محصولاتی که به هر دلیلی با اتمام موجودی مواجه هستند، بدون اطلاع قبلی برای لایف پرو محفوظ است. بعد از ثبت تمام سفارشات از طرف تیم پشتیبانی لایف پرو با مشتریان ارتباط برقرار شده و سفارش به تأیید نهایی خریداران می رسد. 

هزینه های حمل و نقل

با در نظر گرفتن این موضوع که هزینه های حمل و نقل کالا و ارسال کالا از مبدأ به محل مشتری به طور عادی بر عهده مشتریان محترم می باشد، کلیه فاکتورهایی که بالاتر از 50000 تومان باشد به صورت رایگان ارسال شده و هزینه های پیک آن بر عهده لایف پرو می باشد. مشتریان محترم برای فاکتورهایی کمتر از این مقدار، مبلغ 10000 تومان به عنوان هزینه پیک متحمل خواهند شد.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

  • مشتریان محترم بایستی هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

توجه: در صورتی که مشتری بدون تطبیق دادن سفارش خود با کالای تحویلی، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت نیز امکان عودت وجود ندارد.

  • مشتریان محترم بایستی در هنگام تحویل گرفتن سفارش، تمام کالاهای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند. هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت. از این رو به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتی که کوچکترین ایرادی داشته باشد، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
  • طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که با پرداخت آنلاین کالایی را سفارش داده باشد و تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، بایستی از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید؛ در غیر این صورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

قوانین بازگرداندن سفارش 

با توجه به شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، کالاهای خریداری شده از لایف پرو قابلیت عودت دارند.

  1. کالای خریداری شده، ایراد فنی داشته باشد. 

پس از تحویل، مشتری تا 7 روز فرصت خواهد داشت که کالا را از نظر فنی و ظاهری بررسی نماید. در صورت وجود هر گونه مشکل ظاهری و فنی، کالا مشمول قانون 7 روز تضمین طلایی تعویض می گردد.

  1. کالای خریداری شده، از نظر مشخصات با اطلاعات سایت تضاد داشته باشد.

وجود تضاد در مرسوله بایستی حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان خدمات مشتریان از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود و ارسال گردد. این تضاد شامل رنگ، مشخصات ثبت شده روی بدنه، نوع بسته بندی و سایز می باشد.

  1. کالای خریداری شده، مشکل ظاهری (فیزیکی) داشته باشد.

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی بایستی حداکثر طی 24 ساعت  پس از دریافت کالا، به کارشناسان خدمات مشتریان از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود.

  1. مشتری از خرید خود منصرف گردد.

هنگامی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید آن مصرف گردد، بایستی حداکثر تا 7 روز انصراف خود را به کارشناسان خدمات مشتریان از طریق راه های ارتباطی اعلام کند. در این شرایط کالا تنها در صورتی امکان مرجوعی آن وجود دارد که از آن استفاده نشده باشد.  

  1. کالا را چطور ارسال کنیم.

قبل از هر اقدامی، مشتری با کارشناس خدمات مشتریان به شماره تلفن های 88726711-021 و 88104694-021 تماس حاصل فرماید. بازگشت کالا صرفاً با هماهنگی کارشناسان میسر خواهد بود و به همراه کالای مرجوعی  فاکتور خرید مشتری نیز ارسال گردد.  

توجه: در رابطه با کالایی که مشتری از خرید آن منصرف گردیده است، هزینه های بازگرداندن کالا بر عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.